Basis levertijden

  • Bij het afronden van uw bestelling kiest u een gewenste leverdag
  • Wij versturen uw bestelling 1 werkdag voor deze dag (dit kunnen wij u garanderen)
  • Uw bestelling wordt de volgende dag geleverd (wij kunnen dit helaas niet garanderen)
  • Wanneer uw pakket is gescand bij DPD ontvangt u via hen uw Track en Trace nummer
    • België leveringen: u ontvangt uw Track en Trace nummer zodra uw pakket op het depot van uitlevering is gescand, dit is vaak halverwege de nacht of vroeg in de ochtend.
  • Wanneer uw pakket is ingeladen voor uitlevering ontvangt u via DPD het verwachte tijdsvak van levering.
  • Besteld u ruim op tijd met de gedachte dat uw pakket dan op de door u gewenste datum aankomt, wij versturen uw bestelling altijd 1 werkdag voor de door u gewenste datum, eerder bestellen geeft helaas geen extra zekerheid
  • Besteld u een pallet met verhuisdozen? Dan is de levertijd 2-3 werkdagen.

Uitzonderingen

  • Waddeneilanden (levertijd 2-3 werkdagen na het versturen van uw bestelling)
  • Drukte bij DPD: door grote drukte kan het gebeuren dat uw bestelling vertraging oploopt
  • Weersomstandigheden: bij gladheid/extreme hitte of andere onvoorziene weersomstandigheden kan het gebeuren dat de pakketbezorger minder pakketten per dag kan bezorgen en er daardoor vertraging ontstaat

Mist u een deel van uw bestelling:

  • Op uw ontvangen pakket vindt u een pakketlabel, halverwege in het midden ziet u uit hoeveel pakketten uw zending bestaat. B.v. Packages 1 of 4. Dit houd in dat uw bestelling in 4 pakketten is verzonden.
    • U heeft wel alle pakketten gehad maar u mist toch iets? Maakt u eerst alle pakketten helemaal open, losse materialen komt u dan vaak vanzelf tegen tussen de dozen.
    • Mist u na het open maken van alle pakketten toch nog iets, neemt u dan contact met ons op. Houd u uw bestelnummer bij de hand. Vragen via de mail beantwoorden wij op werkdagen doorgaans binnen 2 uur.
    • U heeft 3 van de 4 pakketten ontvangen? Het kan helaas gebeuren dat er een pakket vertraging oploopt, deze is wel onderweg naar u en zal z.s.m. geleverd worden.

Vragen over uw bestelling:

Neem contact met ons op via: (graag u bestelnummer vermelden/bij de hand houden!)
Mail: info@voordeligvervoerd.nl
Contactformulier
Telefonisch: +316 28385626

Terugbetaal- en retourneringsbeleid

In onze algemene voorwaarden zijn onze en uw rechten en plichten opgenomen.

Wij streven ernaar om producten te leveren van een topkwaliteit, bent u niet tevreden over uw product of wilt u deze om een andere reden retoursturen? Dan kunt u deze binnen 14 dagen retoursturen of terugbrengen bij ons in Hardinxveld-Giessendam. Retour sturen mag via iedere pakketdienst.

Voorwaarden

  • artikelen dienen in de originele staat retour te gestuurd te worden
  • artikelen mogen geen gebruikssporen hebben
  • retourkosten zijn voor rekening van de koper (tenzij anders overeen gekomen met verkoper)
  • wanneer u een deel van een door u besteld artikel retourneert zal berekend worden wat het door u retour ontvangen bedrag is (bv: u besteld 100 boekendozen en u stuurt er 50 retour, u betaald de staffelprijs van de 50 dozen en ontvangt het verschil van ons retour)
  • artikelen bestaande uit verschillende producten kunnen alleen in zijn geheel retour gestuurd worden (bv: persoonspakketten)
  • verzendkosten worden alleen gecrediteerd wanneer Verhuisboxen.nl een aantoonbare fout heeft gemaakt.
  • ieder pakket wat u retour stuurt dient voorzien te zijn van uw bestelnummer

Verhuisboxen.nl zal het betaalde orderbedrag minus de verzendkosten binnen 14 dagen na ontvangst bij Verhuisboxen.nl terugbetalen. De retourzending is voor uw verantwoording, Verhuisboxen.nl is niet verantwoordelijk voor schade tijdens het retourtransport. Terugbetaling zal enkel gedaan worden naar hetzelfde rekeningnummer en via dezelfde betaalwijze als waarmee uw bestelling is betaald.

Retouradres

Voordeligvervoerd.nl
o.v.v. bestelnummer XXX
Boelemaheerd 154
9736 HK Groningen